poniedziałek, 24 maja 2010

Prawie bez komenatrza (4)

Nadmiar czasu mi nie dokucza i wątpię żeby to się zmieniło w czerwcu (sesja nr 8).
W planach odświeżenie listy najlepszych albumów (duuuużo się zmieniło) i to co już obiecałem ostatnio. Ale już bez podawania dat.


Atmosphere - Trying To Find A Balance Nigdy na dobre nie wkręciło mnie Atmosphere, ale jak już dorwę jakąś płytę to ciężko mi ją wyrzucić z playlisty. Sprawdzenie dyskografii w planach na najbliższe pół roku

Macklemore - American Jakoś tak z Gran Torino mi się kojarzy :)

Slick Rick - Teenage Love The GREAT Adventures of Slick Rick. Prawie Hip-POP :)

4 komentarze:

Dawid pisze...

MC Ricky D - ulubiony raper, twojego ulubionego rapera. Jak na zdjęciu - król.

Atmosphere trzeba lubić - całościowo ja się nie jaram, choć ostatni album całkiem mi się podobał.

Macklemore nie znam.

Proks pisze...

Macklemore dobry typ, trochę mi się ze Slugiem kojarzy. W sumie jeden z ciekawszych białych raperów

Anonimowy pisze...

Slick Rick- jakiś czas temu nabyłem jego debiutancki album w empiku
w sumie też ulubiony raper mojego ulubionego rapera, o którym przypomniałem sobie po jego featuringu występie u Mos Def'a

Mateusz Osiak pisze...

Proks, żyjesz?

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP