czwartek, 22 kwietnia 2010

Prawie bez komenatrza (cz. 2)

To co się stało na przestrzeni ostatnich 2 tygodni to trauma na całej linii. Wszyscy wiedzą do czego i kogo pije w tym momencie. Mało nam było 10 kwietnia to doszedł jeszcze 20 kwi.
Ja w między czasie złapałem jakieś przeklęte wirusowe zapalenie spojówek i obecnie jeszcze śmigam w opasce jak Slick Rick.
Mam nadzieje na wydobrzenie w najbliższych dniach więc będzie okazja na większy komentarz do wszystkiego co się ostatnio wydarzyło.

Póki co:

Audio Two - Top Billin' numer, którego nawet jeżeli nigdy nie słyszeliście to i tak go znacie (taka tajemnicza zapowiedź, nie?). Sprawdźcie czemu

Tak pewnie będzie, że co jakiś czas wrzucę coś nie rapowego, bo daję nura w klasykę innych gatunków. Na początek coś z ulubionej płyty Bartkosa. The - Beatles - Lucy in the Sky with Diamonds



Rest in peace

13 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gdzieś słyszałem fragmenty tego top billin ale nie moge sobie przypomnieć! Oświeci mnie ktoś?

Proks pisze...

gdzieś? :> http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Billin'
wybieraj

P pisze...

jedziesz na fejmie raporhh :D

daj zdjęcie w opasce!

Proks pisze...

za słaby jestem żeby sam w tym biznesie działać :]

zdjęcia nie dam :)

Dawid pisze...

Oj tak, Audio Two było chyba najbardziej samplowanym numerem hip-hopowym w historii.

A co do Beatlesów... Kurde, Pieprz kochany jest. Jedna z płyt życia, nie tylko moja. Ale to wiecie.

Mówiąc o moich ulubionych płytach w ogóle:

http://rateyourmusic.com/~bartkos87

Możecie sprawdzić, choć od razu uprzedzam, że lista jest mocno niepełna. Na oko brakuje mi ok. 500 pozycji, głównie jakieś podziemie i pojedyczne rzeczy z innych gatunków niż hh. Nie chce mi się tego szukać itd. Leń jestem przeokrutny.

Proks pisze...

Boże daj mi siłę...1500 albumów...

tak rzuciłem okiem na niektóre oceny i widzę że podobnie oceniasz do mnie

no i cieszy mnie że ktoś jeszcze Aquemini docenia bo mam już dość słuchania i czytania ze Outkast skończyli sie na ATLiens. Każda ich płytą się jaram oporowo

ale The Dark Side of the MoonThe Dark Side of the Moon bez maksymalnej oceny .... :>

Dawid pisze...

1500 grubo ponad jednak by było.

OutKast nigdy się nie skończył, nie wiem kto to powiedział, ale facepalm. Andre i Big Boi to bez dwóch zdań NAJLEPSZY skład rapowy ever. Tyle patentów co oni wprowadzili, tyle klasyków. Idlewild kuleje, fakt, ale do Speakerboxx same klasyki. Przepotężna dyskografia, być może najlepsza w historii rapu (z pewnością bijąca dysko Jaya i UGK).

Od Ciemnej Strony wolę WYWH. Chore brzmienia i liryki, które bardziej do mnie trafiają. Dark Side jednak stawiam na równi Wall i Animals :)

PS.
Debiutowi Wu daję 4/5 :D

Proks pisze...

to o Wu napisz na ślizgu to z miejsca dostaniesz bana :D

no i żeby nie było, ja też więcej bym nie dał

Proks pisze...

Smerfne Hity - Smerfne Hity 1 1,5/5 ???!!!
to jest klasyk :(

haha dałeś mi zajęcie na całą noc :D

muszę zrewidować kilka ocen w media monkey (bo za wysoko do niedawna oceniałem) i może też sobie konto tam walnę

Anonimowy pisze...

zacny ten kawałek beatles. nie znam żadnej płyty :]

Dawid pisze...

Pierwsze Smerfne klasykiem, na propsie od 1410 :)

Niestety, ale kolejnych części nie miałem okazji słyszeć.

Anonimowy pisze...

Eldo na 27 w ostatnim kawałku cuty z Top Billin' miał :P
Świetny track .

noise connector pisze...

Zabawnie zobaczyć, że osoba której blog sam sprawdzam sprawdza mój. Nawet jeśli jest tylko z albumami ;) pozdro

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP