czwartek, 30 lipca 2009

Top Smokin' - Zielone Światło

Kolejna płytka na życzenie. Debiut Jimsona na szerszą skalę. Na płycie towarzyszy mu Trawa i nawet niezłe bity. "Wszystko się jebie" powinno być hymnem młodych raperów, serio





1. Intro
2. O dwóch takich co ukradli majka
3. Idę do przodu (ft. Finezja Słowa)
4. Nienawidzę nienawidzieć (ft. CKW)
5. Dokładnie w twoich uszach
6. Lajkry
7. Rusz dupą dla mnie
8. Czas wziąć ten hajs
9. Motyw Centralny (ft. CKW, Manifest Pzv)
10. Mniej agresywnie
11. INSeRT
12. Blanty słoneczko
13. K.A.C.
14. Bloki są gorące
15. Nie mogę zasnąć
16. Zapamiętam (ft. Huzi)
17. Wszystko się jebie
18. Nara

Link do płyty - ściągnij


Aha, i mam prośbę. Nie wysyłajcie mi maili z zapytaniami o numery czy płyty ponieważ po pierwsze są wakacje :) po drugie zapycha mi to skrzynkę po trzecie lepiej zostawić prośbę w komentarzach, nawet anonimowo. Peace


4 komentarze:

Dawid pisze...

Chujowe, VNM lepszy.

PS.
Żartowałem.

Proks pisze...

no ale to akurat prawda

ta płyta jest stara, na słabym sprzęcie i głos trawy to tragedy
ale ktoś prosił to wrzuciłem

Dawid pisze...

A tak offtopicowo to Pharoache ma fajną fotę na Laście;) Dobry gust masz.

Proks pisze...

heh też zwróciłem na nią uwagę kilka miesięcy temu :) aż sobie ją wstawiłem jako avatar na forum discography

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP