piątek, 3 września 2010

Pawie bez komentarza (5)

"Okres studiów to najfajniejszy okres w życiu, mówię ci stary!!" Jeżeli ktoś Wam coś takiego kiedyś będzie próbował wcisnąć to nie bawcie się w sentymenty - walić ile wlezie. 4 lata, zszarpane nerwy, wrzody na żołądku pewnie też, grube tysiące zostawione na uczelni, zarwane noce, zmarnowane dnie, pierdolnik w pokoju jakby Katrina przeszła i kilogramy papieru zmarnowane na głupoty....
Póki co coś do słuchania




Tonedeff - Porcelain Wpadło mi ostatnio do głowy żeby wybrać najlepszy hip-hopowy kawałek - dla mnie oczywiście. Co dziwne kandydatów wcale tak wielu nie miałem, jakoś podświadomie tytuły same się nasunęły. Wygrał Tonedeff, Blisko byli Hi-Tek i Kweli z Blast, gdzieś tam kołatało się ATCQ (kilka tytułów), ale mimo wszystko założyciel QN5 wyszedł z tego małego battle zwycięsko. Ciężko o bardziej prawdziwy utwór

RA Scion - SoothsayerDla mnie kawałek i klip masakryczny. Jeżeli nie wiecie kto to jest RA Scion (chociaż ciężko zapomnieć jego image...) to jest to połówka Common Market. Jeżeli nie wiecie co to jest Common Market to odsyłam na youtube (hasło "trouble is").

Owal & Mezo - Pełen Pokus Nie ma beki! :D Mezo jeszcze dukał, ale Owal jak na tamte czasy to przynajmniej dla mnie kasował absolutną większość sceny (w tamtych latach to Mes mógł się od niego flow uczyć - taka prawda). Szkoda że tematyka tego numeru z perspektywy czasu to żart i szkoda że Owal ostatnią płytą (może dwoma) dorównał koledze







13 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tonedeff - Porcelain ONE LOVE!!!

Anonimowy pisze...

to jedyny dobry kawałek tonedeffa czy nagrał cos jeszcze fajnego bo miałem kiedyś jakąś epkę ale nie dosłuchałem do końca ;P

Northim pisze...

"Wirus" to dobra płyta, więc się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że nieciekawa czy coś. A ta ostatnia to rzeczywiście taki misz masz. Parę utworów dobrych, parę zrobionych pod radio i wyszło takie juch wie co.

Proks pisze...

jeżeli wirus to jest przedostatnia płyta to ok. myślałem ze tam jeszcze jedne popłuczyny wydał

tonedeff zawsze miał problem z bitami stąd do archetype jego rapsy są prawie niesłuchalne - przynajmniej dla mnie a widzę że nie tylko ;)
Archetype to dla mnie jedna z najlepszych płyt w ogóle i polecam. dał też świetny numer na epkę qn5 z okazji walentynek

http://www.youtube.com/watch?v=dpkYVrCfgMI

Anonimowy pisze...

Drugi album Owala (Owal/Emcedwa - Epizod II: Rapnastyk) był bardzo dobry, trzeba przyznać. Goście na płycie wprawdzie pogardzani (Mezo, Ascetoholix chociaż i Rychu Peja był) ale Owal miał flow a i produkcyjnie płyta się broniła. Dalej od czasu do czasu zapuszczam.

Wirus (Epizod III) mi nie podszedł, ale potem był jeszcze Epizod IV i jakiś mixtape chyba. Ogólnie porażka...

Anonimowy pisze...

kurde chyba sie nie zapisalo ten no na + dla owala epizod 2 i 3 i wygrany beef z tym wieśkiem shellerem a na - epizod 4
ale zgadzam się z tym wpisem , pokusiłbym sie nawet o stwierdzenie ze rapnastyk to klasyk sam słuchałem długo wirus też był spoko szkoda że sie potem spedalił ale chyba zauważył swój błąd bo w przeciwieństwie do mezów i doniów on gdzieś znikł może mu wstyd teraz;p

Anonimowy pisze...

Zapraszam do mnie: http://dobrerapsy.blogspot.com/

Dopiero zaczynam, wyglad jest jeszcze niedokonczony, mam nadzieje, ze bedziesz czesto odwiedzal :)

Anonimowy pisze...

czy ten blog został porzucony i nie doczekamy się więcej wpisów?

Anonimowy pisze...

Czekam na recenzje płytek słonia bo chyba nic o nim nie wspominałeś :D

Anonimowy pisze...

http://we-dgaf-bout.tumblr.com/

Lee On pisze...

Blog nie został porzucony tylko opuszczony na jakiś czas... tak 3 lata :D
reaktywowałem go na czarnyczybialy.blogspot.com ale tematyka już mało zbieżna bo i gust muzyczny
tutaj lekkie wyjaśnienie http://czarnyczybialy.blogspot.com/2014/04/rekopisy-nie-pona.html

piszę tutaj a nie w notce bo....zapomniałem hasła a przywracanie nie działa :D może kiedyś napisze do google o reset
póki co napalonych na moje durne wywody zapraszam na ww link

Unknown pisze...


Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8+5=13. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13. Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13. Postrzelony 13 Maja. 9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13. Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter. czy to zbieg okoliczności? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić.... Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje....Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie. spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie. odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy. Jeśli tego nie zrobisz stanie się. przeciwność Twojego życzenia.

Unknown pisze...


Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8+5=13. Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13. Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13. Postrzelony 13 Maja. 9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13. Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter. czy to zbieg okoliczności? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić.... Pomyśl sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje....Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie. spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie. odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy. Jeśli tego nie zrobisz stanie się. przeciwność Twojego życzenia.

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP