wtorek, 2 marca 2010

Pray for Guru

Pewnie wiele osób już słyszało, ale news jest na tyle szokujący, że nie mogę o nim nie wspomnieć...

"Dotarła do nas bardzo niepokojąca wiadomość - jedna z legend hip-hopu, Guru, znany z duetu GangStarr który tworzy z DJem Premierem, a także autor znakomitych, jazz-rapowych składanek Jazzmatazz, miał zawał serca. Informacje na chwilę obecną są dość oszczędne - wiadomo jedynie, że raper znajduje się w śpiączce." Źródło: Spinner

Według ostatnich doniesień Guru przeszedł operację i żyje, jednak jego stan jest poważny.



Wszyscy raperzy na Twitterze wzywają do modlitw o zdrowie legendy rapu i mi chyba nie pozostaje nic innego jak też o to prosić.

9 komentarze:

Marek pisze...

Jak na razie jest dobrze. Preemo dzisiaj napisał na swoim Twitterze (nie, nie czytam tego - poszedłem za linkiem z portalu):

"Good news: #guru surgery was successful, keep sending him love".

Zobaczymy co dalej, nadal jest w śpiączce farmakologicznej.

marcinpe pisze...

a gdzie ten wpis dissujący blogowisko?

Markus pisze...

Widzocznie jest tak ostry, że Proks sam się przestraszył. Może pojechał też po swoim blogu ;)

Proks pisze...

pisałem na raporthh że będzie pod koniec tygodnia. Jeżeli się nie wyrobię w weekend to najpóźniej we wtorek

Markus pisze...

Hej, znacie francuską ekipę Hocus Pocus? Mają taki super kawałek z refrenem:

J'attend (I'm waiting!)
J'attend (I'm waiting!)

:D

Proks pisze...

Wszyscy znają hocus pocus :)

Przepraszam za te obsuwy no ale mimo wszystko u mnie nadal na szczycie priorytetów są pierdoły typu szkoła, praca itp. Jutro jeszcze jeden cholerny egzamin (podejście nr 2 ) Na pewno do końca tygodnia będą te trzy obiecane notki, później zamykam bloga na tydzień i robię generalne zmiany w layoucie bo uznałem że ten nie za bardzo oddaje tytuł bloga :) no i flasha ogarnąłem ;)

Markus pisze...

Spox :)

eNoiDe pisze...

Czekamy.

P pisze...

Dawaj bez korekty :D fajnie będzie wiedzieć ze ktoś robi więcej błędów ode mnie :)))))))

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP