czwartek, 18 lutego 2010

Dinal - Zagubione Indeksy i Rarytasy

Image Hosted by ImageShack.us



Must have dla fanów Dinali. Must have dla fanów pięknych sampli (Shirley Brown!). Dla pozostałych ciekawa pozycja myślę, że warta sprawdzenia.


01. Dinal - Dobry Rap (Klasykmix)
02. Dinal - Hejt Yt or Lav Yt (Kilkasetslowprawdymix)
03. Dinal - Ty (Shirley Brown Spalbobmix
04. Dinal - To Nie Ten Joi (Kaputtomix)
05. Dinal - Chryzantemy Zlociste (Zdradamix)
06. Dinal - Bibulki Z Szynka (Mel&Timmix)
07. Dinal - Moda Na Sos (Dietamix)
08. Dinal - Portfel Na Malince (Dajbobkimix)


Link do płyty

lub

Rapidshare

lub

Hotfile



5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dobra produkcja. Do tego gościnnie Lilu :)
W tej płycie uderzyła mnie ilość, nazwijmy to, smaczków czy nawiązań muzycznych. Nawijka refrenowa w "Ty" to wręcz parafraza Q-Tipa no a utwór "Portfel na Malince" wyjaśnień nie potrzebuje ponieważ już tytuł wszystko zdradza. Szacuneczek za takie zabawy, podoba mi się to.

Proks pisze...

q tip?? :> przecież renaissance wyszło 3 lata po "w strefie jarania...". taka nieświadoma, telepatyczna parafraza chyba :)

Grusza pisze...

Tak się składa, że w Opo spędziłem kilka dobrych lat. Z Mejem z Dinala graliśmy nawet w jednej ekipie w basket:D. Czasy Dinala były dobrym okresem dla opolskiego rapu. Szybko jednak minęły. Za szybko niestety...

Proks pisze...

Gdzieś ostatnio czytałem że w tym roku ma wyjść jakiś projekt Dinali ale nie wiem ile w tym prawdy a ile pobożnych życzeń.

Anonimowy pisze...

Proks, ja wiem że wyszło wcześniej. Ale ten refren wali po uszach. Czy ja napisałem, że to Dinal się inspirował?

Może Q-Tip też szuka natchnienia po sieci :)

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP