poniedziałek, 21 września 2009

Mel/Kazzam - Kultywuj



Jedna z najlepiej wyprodukowanych płyt w Polsce ever! Do tego genialnie oskreczowana. Mel jak zwykle w formie. Epkę stawiam na równi z Najebawszy, chociaż to inny rodzaj rapu i inny wymiar bitów. Must have.






1. Dobry Kot feat. Dj Hałas
2. Kultywuj feat. Dj Ace
3. Na żywo feat. Dj Slyther
4. Rap pełen luz feat. Prys
5. Z Vinylu feat. Jimson, Dj Ace
6. Nic śmiesznego
7. Na dobrej drodze feat. Chudini, Dj O2ld
8. Jesteśmy sobą feat. Dzidzia, Mef

Link do płyty - ściągnij (cierpliwości w ładowaniu linków, chwilę to trwa)

lub

Link do Rapidshare

11 komentarze:

Anonim pisze...

Bit do dobrego kota to całkowita miazga. Jeden z najpiękniejszych bitów jakie słyszałem. Nawijka też świetna. Bardzo dobry nielegal.

Anonimowy pisze...

"Jedna z najlepiej wyprodukowanych płyt w Polsce ever!" podbijam

Dawid pisze...

Nom, racja, racja z tą produkcją, ale do Smarka raczej startu nie ma.

Proks pisze...

na pewnym poziomie muzyki ocena tego co jest lepsze już mocno od gustu, nastroju itp zależy

dlatego ja nawet nie staram się nigdy zestawiać w kolejności płyt biorąc pod uwagę ich poziom. Np taka la coka nostra narobiła ostatnio mnóstwo hałasu a ja przesłuchałem 3 razy powiedziałem "fajne" i tyle :)
kultywuj moim zdaniem przebija najebawszy pod względem bitów, cutów i scratchów. rap to wiadomo

no ale znam gościa ogarniającego wszelkie podziemne rapsy, stone throw, rawkus itd a smarka płytę wyśmiał :D

Dawid pisze...

Chyba ten co słuchał Mos Kweliego ;)

marcinpe pisze...

znam dobrze, polecam wszystkim.

Proks pisze...

bartkos87, nie, nie ten :) straszny ortodoks. wszystko co ma to oryginały w większości na wosku. pokój poobklejany plakatami zulu nation itp. nawet g-funku nie słucha bo to nie hip-hop :D ale wiedzę ma wchuj dużą

Dawid pisze...

No to ja mam na ścianie tylko siedem winyli i kilka plakatów (niektórych nie widać na foto):

http://raporthh.blogspot.com/2009/01/sowo-na-niedziel-8.html

:(

Dawid pisze...

Offtop: widziałem, że Łozo kupiłeś. Zajebista płyta.

Proks pisze...

no rapem Łoza jaram się już od dawna. Dopiero raz przesłuchałem ten nowy album ale wydaje mi się że to będzie TOP3 tego roku. kawałek z jimsem to w ogóle takie ciary na plecach że wow

zajebiście dojrzały materiał. jeszcze coś napiszę o niej bo warto tylko muszę przesłuchać uważnie

Dawid pisze...

Nom, dla mnie póki co Top5 w tym roku. Z-A-J-E-B-I-S-T-E. Katuje to od poniedziałku. Jak chęci pozwolą to skrobnę jakąś recenzję może.

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP