sobota, 27 czerwca 2009

Ready?

Proces modernizacji, przynajmniej tych większych, można uznać za zakończony.
Lista zmian:

1) Otwieram dział download z kawałkami z youtube. Sporo osób pisało do mnie na priv żebym wysyłał te numery więc postanowiłem je umieścić gdzieś na stałe.
2) Kolejny download, tym razem podziemne produkcje. Cała klasyka plus co ciekawsze albumy, a niekoniecznie tak bardzo znane.
3) Odnośniki do ciekawszych felietonów zmienione na graficzne
4) Prawie na pewno będę częściej recenzował płyty, może niekoniecznie polskie, bo to w bardzo dobry sposób robi Lite. Skupię się na zagranicy i nawet nie tylko na nowościach.
5) Raczej utrzymam formę felietonowo-downloadowa bloga. Od newsów są inne blogi i serwisy.
6) Cała grafika zgromadzona na serwerze. Koniec ze znikającymi zdjęciami albo żartami gnojków podmieniającymi zdjęcie MJ na...no na gnój po prostu. Swoją droga trzeba mieć nieźle nasrane w głowie żeby takie "żarty" zmarłemu wywijać.
7) Na bank będę częściej pisać. Po pierwsze ogarnąłem sesję, po drugie...powiedzmy że mam powody żeby pisać jak najwięcej.
..............
8) Osoba komentująca pod nickiem P lub Paulina zostanie zbanowana jeżeli nie przestanie mi zostawiać głupich komentarzy na gg ;)

Resztę zmian myślę że sami wyłapiecie.

Czarny czy Biały ver 2.1 oficjalnie wypuszczona (z klatki).

6 komentarze:

P pisze...

foch

Proks pisze...

lol

Anonimowy pisze...

a szampan, a tort, a tancerki? e lipa

kamil pisze...

widzę że moje skrypty pomogły :)

kamil pisze...

widzę że moje skrypty pomogły :)

Proks pisze...

pomogły, pomogły. dzięki :) kilka jeszcze sobie zostawiłem bo nie było sensu wciskać ich na siłę ;)

Modified by Blogger Tutorial

Czarny Czy Biały? ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP